گزارش‌ها حاکی از تصمیم احتمالی یونیلور برای فروش برندهای کیت سامرویل و رن کلین اسکین‌کر

طبق گزارش‌های رسانه‌های بین‌المللی مانند Sky News، شرکت یونیلور در حال بررسی فروش دو برند برجسته Kate Somerville و REN Clean Skincare است. هرچند که این خبر هنوز به‌طور رسمی از سوی منابع معتبر تأیید نشده، اما این اقدام بخشی از استراتژی کلی یونیلور برای تمرکز بر برندهای اصلی و تقویت موقعیت آن‌ها به شمار می‌رود.

یونیلور این دو برند را در سال ۲۰۱۵ به گروه برندهای خود افزود، اما جزئیات مالی این خریدها هیچگاه به‌صورت عمومی اعلام نشد. کیت سامرویل و رن، هر دو در گروه Unilever Prestige قرار دارند که شامل برندهای محبوبی چون Dermalogica، Murad، Paula’s Choice، Garancia، K18، Tatcha، Living Proof و Hourglass نیز می‌شود.

در میان این برندها، Dermalogica و Paula’s Choice به‌عنوان برندهای اصلی و مهم یونیلور شناخته می‌شوند. با این حال، به‌نظر می‌رسد که یونیلور قصد دارد با جدا کردن بخش‌های کمتر استراتژیک، بر روی برندهای اصلی و پرفروش خود تمرکز بیشتری داشته باشد.

همچنین، ماه گذشته Vasiliki Petrou، بنیان‌گذار و مدیرعامل Unilever Prestige، از این شرکت جدا شد که به‌نظر می‌رسد بخشی از تغییرات ساختاری یونیلور باشد. علاوه بر این، یونیلور اخیراً اعلام کرده که قصد دارد بخش محصولات یخچالی خود را جدا کند و ماه گذشته نیز بخش Pureit، کسب‌وکار تصفیه آب خود را به فروش رساند.

این تصمیمات نشان‌دهنده تعهد یونیلور به بازبینی مجدد در ساختارهای خود و تمرکز بر رشد برندهای قوی و پرسود است، که در دنیای رقابتی و پویا صنعت محصولات مصرفی، یک حرکت استراتژیک به شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up